Isnin, 6 April 2009

Fahrin, Scha bertunang ?

Oleh Zubir Mohd Yunus

ZUBIR menerima panggilan telefon daripada seseorang yang memperkenalkan dirinya sebagai Kak Hasnah. Dia memaklumkan, aktor kacak, Fahrin Ahmad bakal bertunang dengan aktres remaja, Scha!

“Kakak happy tengok Fahrin dan Scha berkawan. Dia orang telus, tak cover line. Bukan macam Fahrin dengan Linda dulu, banyak plastik! Zubir, daripada sumber yang boleh dipercayai, kakak dapat tahu, selepas final Sehati Berdansa musim kedua ini atau selewat-lewatnya awal tahun depan, Fahrin ada planning melamar Scha, dia orang nak bertunang,” kata Hasnah dengan penuh keyakinan.

Bagi Zubir, sekiranya benar dakwaan Kak Hasnah, Zubir memang respect dengan Fahrin. Dia pernah memberitahu Zubir, kali ini kalau berkasih dia tidak mahu lagi masuk kategori ‘teman tapi mesra’. Zubir sempat menghubungi Fahrin untuk mendapatkan kesahihan cerita Kak Hasnah.

“Aduh, mana ada, saya belum pernah terfikir sampai ke tahap itu (bertunang). Tapi, saya akui sekarang saya serius dengan Scha dan tidak mempermain-mainkan perasaan. Perhubungan yang serius ini ada tujuan, itu saja yang boleh saya katakan,” akui FahriN.

ZUBIR: Betul ke Din Beramboi dan Aznil Nawawi akan ambil alih Pagi@Era menjelang 2009?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan